Merhaba,banada doktor ilk kıza beziyor dedi,sonrada acile gitmem durumunda kaldığımızda baktılar kızmı erkek mi karar veremediler ,bugün gittik kesin kız dedi ama detaylı usg görüntüsü yok ,yüzünü çekti sadece 18. Hafta bitecek bu arada,bende ikilemde kaldım bundan dolayı:(