busra3868 twobabymomm şimdi doktordan geliyorum kese oluşmuş bebek yok üç hafta sonra tekrar gel dedi
kurkur busra3868 beta hcg kişiden kişiye değişiklik gösterir kiminde çok yüksek olur hatta bazı rivayetlere göre yüksek olduğunda ikiz derler 😅
bus2109 Bizim de 5+3te kese göründü 6+3te 2 kese ve bebekler göründü sizi 3 hafta sonrası için çağırması çok uzun olmuş bence başka bir doktora daha gidin haftaya inşallah bebişi de görürsünüz yoksa 3 hafta vakit geçmez bana 1 hafta bile geçmemişti 🤭
busra3868 bus2109 daha önce düşüğüm oldu kalp atışını duymamıştım hiç şimdi erken gidip kalp atışını duymazsam strese girerim mecbur bekleyecem. Sizin ikinci kese sonra mı oluştu? Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲