32+6 ile erkek bebeğim oldu kızlar. Suyum geliyordu ve bende enfeksiyon vardı. 29+3 ile hastaneye atmıştık ve 32+6 ile doğum gerçekleşti. Entübe olma ihtimali var oğluşumun. Ne diyorsunuz? Var mı böyle durumlar yaşayan. Ben ona inanıyorum o benim mucizem ama insan her şeyi düşünüyor işte… 2 kg, 44 cm doğdu bu arada. Ama tabi ilk hafta kilo kaybı olacakmış bu normalmiş. Biraz da sarılık olmuş ışık tedavisi vereceklermiş.