nurbora canım onların ekstra testleri oluyor benimde pozitif adivite testi yaptılar o da pozitif çıktı gebelikten önce geçirilmiş olarak adlandırılıyor tokso lgm pozitif lgg de pozitif çıktı sen doktoruna git tekrar kan alacaklar senden bu iyi bişeymiş doktor öyle dedi geçirmeyenler daha dikkatli davranması gerekiyormuş