Merhaba 2 yıl önce rahim filmi çektirmiştim sol tüpte ilaç yavaş geçmişti. 2 aşılama yaptırdım geçen yıl bu yılda tüp bebeğe başlayacaktık doktorum ultrasonda sol tüpümün genişlediğini söyledi sıvı birikiminden sosis şeklini aldığını belirtti ve tüpü bağlatmayı yada aldırmamı istiyor. Bilgisi olan ya da başına gelen varsa yardımcı olabilir mi