busrabaskal Senemmm999 kızımda 38+5 te suyum geldi 38+6 da sabaha karşı doğurdum .epiduralli normal doğum.Allah yardımcınız olsun 2. Gebeliğim 7+6 dayım
suletutkun cansu2306 hayır sezeryan, suyumun gelmesine rağmen açılmam ve sancım hiç olmadı. O yüzden doktorum sezeryanle aldı
Beyza-mkl22 39+6da ilk kızım doğmuştu, şimdi 25 haftalık olduk ikinci kızımızı bekliyoruz hayırlısı ile
deletedmom43191 Senemmm999 39+4 su gelisi ile oldu ikinci dogum 40+3 suni sancıyla oldu ucuncu dogum 40+3 su gelisi oldu