Bende varım 31 aralık 3 ocak arası bekliyordum hala yok pazartesi gebelik test yaptım negatif çıktıydı bir daha yapmadım acaba geç döllenme mi diye düşünüyorum gögüs ağrısı yoktu şu zamana kadar şu iki gündür hassasiyet ağrı var bel ve sırt ağrım var test yapmakta istemedim cumaya kadar bekleyecem bakalım