Suleaydogan1 24 hafta gebeyim 600 gr sizinki 24 haftayken kaç gr dı. 1 hafta önce gittim 580 di bu hafta 600 dedi 1 haftada sadece 20 gr mı almış yani bana çok az geldi .doktor gayet iyi dedi ama bilemedim
mervenur09_ Suleaydogan1 dün gittim 20+6 haftalık bugün 21 oldum 400 grm banada az geldi ama normal diyorlar
zfrnemos Suleaydogan1 normal ne beklıyosunuz kı 25 te 800 grm dedı doktor onden gtmesı ıyı degıl kı dogum ıcın zor ve gebelık sekerı va kotu bence doktor ıyı dıyosa ıyıdır zaten az yada cok ölcer tahmını soyluyolar onlar net bı ölçüm degıl
twobabymomm Suleaydogan1 bu haftalarda kiloyu kafanıza takmayın asıl kiloyu 29 dan sonra alıyor ve 30 dan sonra aldığı kilo önemli
bebisleben Suleaydogan1 o haftalar da hep o şekilde yavaş artış gösteriyor üçüncü trimesterle birlikte artış hızlanıyor doktorunuz normal diyorsa da normaldir kimseyle kıyaslamayın sizden önde olanlarda olabilir geride olanlarda olabilir çünkü