Beyzaaay İkinci sezeryan olan var mı ? İlkinde hiç hissetmemiştim aradan 4 yıl geçti şimdi korkuyorum 😨 2. Nasıl geçiyor beni en çok korkutan ameliyat stresi
Gnl54 Sezeryanim cok iyiydi toparlanmam daha cabuk oldu cok rahat atlattım o süreci simdi 3. Olacak 2 hafta falan kaldi yine de korkuyorum valla