233Melisa123 Kızlar 36. Hafta da Dr m alttan bakacağız dedi yani bilemedim erken değil mi bide nasıl bakılıyor deneyiminizi söyler misiniz🥲
Es07 233Melisa123 Bana dün baktı Bi sorun olmadı Çatı uygun,açılma yok Bekleyeceği denildi 36+5 ti dün
Gnl54 233Melisa123 erken değil 36 da ilk kizimda yapmıştı nişanım gelmisti 38 de suyum geldi devlet hastanesiydi istememistim ama yinede baktilar senin ozel hastaneyse istemedigini belirt istemiyorsan tabi
mutlubalik 233Melisa123 biraz anlık acı oluyor geçiyor hemen. Çatının normal doğuma uygun mu değil mi ona bakıyor normal rutin bir işlem
mutlubalik Es07 bende 3 kere falan bakıldı doğum yaptığım gün hepsinde de acıdı jel sürdüler mi hatırlamıyorum
tembelkiz 233Melisa123 hamilelikte sadece bir kere alttan muayene olmuştum mantar olmuştum o zaman hiç bir şey hissetmedim o zaman
beyzzsenturkkk 233Melisa123 37 de baktırdım ben istedim neden sorun olsun. 38+6 da doğdu açıklığım 1 cmdi 37de
SeydaHsn İlk doğumsa çatınız normal doğuma uygun mu değil mi diye mecbur bakılır zaten. Belki uygun değilsinizdir zorunlu sezeryan olmanız gerekir yani bunu bakmadan bilemez doktorda
havana42 233Melisa123 korkulacak kadar değilmiş bende bugün yaptırdım kendinizi kasmayın rahat bırakın yeter
rabia4235 Devlet hastanesine gidiyorum sürekli yarın randevum var doktorum erkek 37+1 oldum ebeler mi bakacak yoksa doktorum mu çatı muayenesi için
prenseslerblogg rabia4235 ben ilk kızımda acile gittiğimde normal doktor yapmıştı artık asistanıydı bilmiyorum ama ebe olmuyor genelde