Bugün kontrolüm vardı 37+1iz. Nst çekildi ve doktorum Nst’yi hiç beğenmediğini söyledi yatış yapalım hareketlerini bi kontrol edelim dedi. Kilosunun 2500 olduğunu ve 34 haftayla uyumlu gittiğini yarın bi perinatoloji doktoruna danışacağını söyledi. Moralim çok bozuldu çok üzüldüm başına gelen var mı korkmam gereken bir durum var mı ne yapmalıyım gelişimi için 😓