Uykusuzgeceler Arkadaşlar hergun kötü rüyalarla uyanıyorum gördugum rüyaların etkısıyle uyanıyorum bazen nefes nefese bazen kalbim çıkacak gibi rüyamda ailemden kişileri ve kendimi görüyorum hergun aynı durum inanın yoruldum artık başına gelen ve çözüm bulan var mı yazın lütfen ☹️☹️
Caglasmsk Uykusuzgeceler hamiellikte öyle oluyor. Lohusalikta da. Lohusaligin bittikten sonra hepsi geçiyor.
Mucizemiz4735 Uykusuzgeceler uyumadan ayetel kürsi nas felak Fatiha sürelerini okuyun sağ tarafta uyumaya çalışın inş fayda eder bol bol dua et uyumadan
Rabiaeser Uykusuzgeceler canım bendede oluyor birde çok kafaya takan bir insanım Bende öyle olunca korkular başladı sanki bişey olacakmış hissi kafayada takıyorum çok stresli oluyorum bu kez böyle giderse psikolojiyi bozucam diyorum
Uykusuzgeceler Yasemincifci sabah 7 de uyandım geri uyudum ruya başladı 10 gibi uyandım devam ediyor du hala etkısındeyim. Çok canımsklıyr bu duruma
Uykusuzgeceler Rabiaeser bnde çok düşünen biriyim çok kaygılıyım ruyalarımda o kadar kötü ki herkesin zarar gördüğü tarzda çok etkiliyor inşallah geçer biran önce 🤲
Rabiaeser Uykusuzgeceler off inş yaa azıcık daldığımda hemen sıçrayarak geri uyanıyorum dahada hiç uyuyamıyorum
Uykusuzgeceler Rabiaeser ahh canım inşallah düzelir benimde parmaklarıma belime bacaklarıma birisi iğne batırıyor gibi bn zıpladıkça eşşm ne oluyor sana diyor ne zor durumlar
SuAte Uykusuzgeceler ben bildiğimiz bi hocaya muska yaptırttım sonra rahatladım canım gücendiğiniz bi hoca varsa bi sor istersen, bide mutlaka duasız uyuma
Uykusuzgeceler SuAte ablam söylemişti ama korktuğum için yok demiştim gitmeyi düşünüyorum artık faydası olur belki teşekkür ederim 🌸🌸
SuAte Rabiaeser valla benimki geçti canım çok şükür, lavaboya girerken falan dikkat et atletinin içinde dursun, ayetel kürsü,felak,nas mutlaka oku uyumadan🙏🏻
Aylinannesi Uykusuzgeceler canım bende öyleyim bu sabah resmen kıyamet günü gibi bişey gördüm tanımadığım yüzlerce insan bi dağdan aşşağı koşuyo yer parçalanıyo dağ taş kalmıyo herkes ailesini arıyo uçurumdan atlıyorum atladığım yerde annemi görüyorum ayaklarına kapanıp ağlıyorum buldum seni diye 😞 babamı abimi görüyorum sonra filan . Uyandım ama sonra yine uyudum benim rüyalar aynı film gibi biri bitiyo diğeri başlıyo farklı farklı elimde olsa mısır yiyerek izlerdim😂 bazen kendi isteğimle rüyama devam edebiliyorum yada istedğimi görebiliyorum🤣 dua oku yat herzaman