Chatgbt daha güzel ve detaylı anlatıyor ona sorabilirsiniz. Benim sonucumda hemen hemen sizin spnucunuza benziyor. Bir doktor kayıplarınızı pıhtılaşma açıklamaz dedi bir doktorda gebe kalır kalmaz iğne ve coraspin başlatacağız dedi. Muhtemelen siz de bu cevaplarla karşılaşacaksınız.Bu arada homozigot ağır pıhtılaşma oluyor bizimkiler heterozigot.