Kızlar kaçıncı haftada sezeryana alındınız? Perinatoloğ bana 39 iyidir dedi, hafta sonuna denk geldiği için 38+5 e gün al dedi. Doktorum da o tarihlerde müsait olmadığı için 38+2 ye gün verdi. Sizin doktorlar hangi güne gün verdi? Ne zaman sezeryan oldunuz?