Nnhan
Bu yaz adatipta normal doğum yaptım. Doktor kadrosu bence çok güçlü. Ama bu süreçte ebe de çok önemli, son ana kadar ebeyleydim. Şansıma çok iyi bir ebeye denk geldim. Ayrıca doğum sonrası Yenidogan hemşireleri de çok ilgiliydi tavsiye ederim. Yogun bakımın seviyeleri oluyormuş sanırım,olumsuz bir durum olması durumunda yogun bakımının da tam teçhizatlı olduğunu söylemişti doktorum.