nurates444 Kimyasal gebelik geçirmiş anneler yardımcı olur musunuz betam 18.22.26.28 olarak devam ediyor kimyasal da beta durumu böyle ufak ufak artabiliyor mu yoksa dış gebelik mi geçiriyorum.
nurates444 miraygmssoyyyyy mesajınızı yeni görebildim🌸 yazdığım değerler gibi ufak ufak artmaya devam edip en son 62 yi görüp düşüşe geçti kimyasal gebelik geçirdim yani. Kanımda sıfırlanması Baya uzun sürdü ama en son sıfırlandı kendiliğinden çok şükür 🙏🏼