İdarem rapor istemeden kabul etti. Ama bazen tutacak başka biri olmayınca sorun ediyor idare. Ben en son nöbetimde şöyle bir olay yaşadım. 8.sınıf erkek öğrenci ki 13 yaşında boyu neredeyse benle koşa koşa geldi ve bana çarptı. Aşırı hızla düşmemek için orada bir şeye tutunmasam düşecektim. Ama karnıma vurdu biraz dinlendim çok korktum. Küçük minyon bir çocuk değil baya iriydi. Dikkat etmek şart