sedaa1579 cuma günü betam 4249 du pazartesi 5350 ye çıkmış yani çok çok az artmış kese de boş yüksek ihtimal cuma kontrol denildi ama aynı gün aç gel dediler duruma göre kürtaja gireceğim kendi dr uma, kesem 8 haftalık olmalı ama 5 haftalık ölçüsünde hatta dünki diğer gittiğim dr göremedi bile,değerler düşük içi de bomboş malesef, hiçbir belirtim yok, vardır Allah’ın bir bildiği demkki hayırlısı böyleydi bizim için, kaç aydır emek verdik bir sürü masraf bir sürü zor gün geçirdik eşimle ama daha güzel olacak herşey inanmıyorm inş tekrar güzel haberler vermek nasip olur tekrar gelirim buralara, Sağlıkla kucağınıza alın Allah size bağışlasın bebeğinizi 🤲🏻