Gulmira Merhaba kizlar 3 ay once duşuk yaptim 😔eşmle çok istiyoruz çoçuk sahıbi olmayi lutfen dualarinizi esirgemeyin benim için dua edebilirmisiniz adetime 3 gun var inşallah hamileyimdir çok istiyoruz 🤲🙏🙏🙏👼👼
AyEr Gulmira canım benım ben evladımı karnımda uc aylıkken kaybettım hapla dusurduler cok zordu uc ay sonra hamıle kaldım sımdı 23 haftalık olduk rabbım sanada hayırlı evlat nasıp etsın
[silindi] Gulmira Rabbim hakkınızda hayırlısı neyse onu nasip etsin inşallah bir an önce size ve tüm isteyenlere de Allahım çocuk nasip etsin🙏🏻