Akar06elif06 Zulfiye06 kendine gelince hemen süreci anlat canım cok çok meraktayım 35 haftadayım Bilkent ssvd takipteyim süreci aşırı merak ediyorum.
Zehrailly Zulfiye06 Allah analı babalı büyütsün canım yüzünüz hep gülsün inşallah hastalık kapınızın önünden bile geçmesin 🥰❤️
mom_51 Yaa hayırlı olsun canım benim. Sağlıkla büyüsün bebeğin. Senden ricam süreci anlatır mısın? Bende ssvd planlıyorum çünkü her detayı merak ediyorum
sumeyyesummerr Zulfiye06 doğum sürecinizi paylaşmanızı merakla bekliyorum. Rabbim isteyen herkese nasip etsin
esma0109 Zulfiye06 ay canım çok çok mutlu oldum ne olur bize süreci anlat rabbim bebeğini de sağlıkla sıhhatle büyütmey nasip etsin✨✨✨
sumeyyesummerr Zulfiye06 işk doğumumuz neden sezeryan ıldu acaba? İlki sezeryanda yaşanan sorunlar 2. De de oluyormuş. Mesele 40. Haftada suyum geldi açılma olmadı suni etki etmedi. Yine aynı şeyleri yaşarsın diyorlar
yahya2024 Zulfiye06 nerde yaptınız acaba ssvd ui . Bende meraktayım birde iki çocuk arasında mı 2 yıl 2 ay var ya da doğumdan 2 yıl sonra mı hamile kaldınız. Bende bugün görüştüm doktor iki yıl sonra hamile kalman gerskirdi dedi mesela
Zulfiye06 sumeyyesummerr ay yok ya kızımda banada çatın dar dediler doğum ilerlemedi … ve kızım 2700 sezeryanla doğdu . Oğlum ssvd 3700 doktor iyiyse sen azimliysen hersey oluyor
yahya2024 yahya2024 Zulfiye06 okudum hikayenizi. Hayırlı olsun sağlıkla büyütün. Darısı isteyenlere inşallah , bana da
ece5465 Zulfiye06 yaa bebiş doğuş tarihli mi 2 yıl 2 ay. Benim bebek tam doğduğunda 2 yıl olmuş oluyor çatın dar demişlerdi riske atmamak işin sezaryen olmuştum