Bugün kontrolüm vardı gayet güzel geçti hiç bi sorun çıkmadı birde Altan muayene edicez ilk girişinizi bu hastaneye yaptığınız için dedi bende kabul etmedim yani bi sorun yoksa Altan neden muayene edersin ki kâğıt verdiler yaz buraya ben Altan muayene kabul etmedim diye ilk defa karşılaştım varmı böyle bişy yaşayan