Arkadaşlar döngüm 26 gün. Ama arada sırada 30 gün olduğu da oluyor. 5 ocakta regl oldum en son bu ay 1 ya da 2 şubatta olurum diye düşünüyordum olmadım. Baş dönmesi, mide bulantısı oluyor. En kötüsü aşırı halsizlik var 3 gündür sürekli uyuyorum resmen. Hamile olduğumdan şüpheleniyorum ne zaman test yapmalıyım?