gokceiy 12 haftalığım bütün gün oturarak çalışıyorum günün yarısında kasılmaya başlıyorum kanama vs yok ama yürürken bile o kasılmayı hissediyorum sizler de yaşıyor musunuz veya yaşadınız mı sizce normal bir durum mu bebeğim 5 cm boyutunda şuan