rvsss Kızlar dünden beri göğsümün altındaki kemik göneğimin üstündeki boşluk ağrıyor nefes alamıyorum sabaha kadar uyuyamadım bu nasıl geçecek normal mi sizdede oluyır mu
minikmucizelerim2 rvsss 36.haftadayım benim de aynı şekilde bi kaç hafta oldu başlayalı yemek yiyince iyice nefesim daralıyor o kemikler sanki etime batıyor gibi oluyor
rvsss minikmucizelerim2 evet benim de hep vardı ama dünden beri sanki çoğaldı nefesleri yarım yarım alıyorum
minikmucizelerim2 rvsss benimki kendini oraya yaslıyor çok o yüzden daha çok acıyo bazen son zamanlar diye de öyle düşünüyorum ama ilk hamileliğimde hiç böyle olmamıştı bu ,ok ağır geçiyor
rvsss minikmucizelerim2 yaa yaslayınca mj öyle oluyor baş aşağı pozisyonda değil mi benimki baş aşağı duruyo şu an acaba ondan dolayı olabilir mi bendeki ağrıda
minikmucizelerim2 rvsss bilemiyorum ben 37 haftalık oldum bugun yarın kontrolüm var sezeryan günü vericek umarım bir an önce sağlıklısı ile doğar beni mahfetti çünkü artık yürüyemez hale geldim 🥴