mertunn Kızlar merhaba , dış gebelik sonrası sağ tüpümü kaybettim. Hamile kalmak istiyorum nasıl bi yol çizmeliyim ? Yaşım 34 , amh 0,719 Kalanlar bize umut olun lütfen