Kızlar ben de Pcos var doktorum geçtiğimiz 2 haftayı değerlendirin demişti ultrason ile baktığımda ama yumurtladım mı vs bilmiyorum ovülasyon testi yaptıgımda silik çizgi çıkıyor, sizce değerlendirmeye hala devam etmeli miyim ?
Kasık ve bel ağrım oluyor bazen batma gibi oluyor ? Sizce ne zaman test yapmalıyım erken mi ? Ve bu süreçte denesem bi sorun olur mu