Sibel92 Merhaba kızlarrr 19 haftalık olduk artık sırt üstü yatma soluna yada sağına yat diyorlar ama belim ağrıdıgı için en rahat sırt üstü yatıyorum yan yagsamsa bırsure sonra kendımı sırt üstü şekilde buluyorum sakıncası varmıdır.
Yasemincifci Sibel92 senn için ideal olan sola yatman belini falan yastıkla destekle alıştır yastıkla desteklediğin zaman dönmüyorsun ve bebeğine kan akılı daha iyi gidiyr
Fatmaklc66 Sibel92 canım sırt ustu yatmak tehlıkelıymıs kordonu dolanır falan dedıler bana ama sırt ustu yatmadan dayanamıyorum
Papatyapapatya Sibel92 bende 18hafta oldum sağdan başka tarafa yatamıyorum bakacağım komple agrıyor kemiyime kadar...sola yatamıyorum kalbim sıkışıyor...çok zor canım yaaaa
Caglaucrr Sibel92 nasıl rahat hissediyorsan öyle yat canım. Bende belim ağırdiğı zamanlar sırt üstü yatıyorum ama zaten çok duramıyoruz bile aynı pozisyonda sürekli değiştiriyorum. Çoğunluk sol tarafına yatmaya çalış ama 😚
Sibel92 Fatmaklc66 belim öyle ağrıyorki tek çözüm sırt üstü yatmakmış gibi hissediyorum bende ama tehlikesi varsa başka çözümlere bakıcam artık
Sibel92 Caglaucrr elimden geldiğince yatmaya çalışıyorum ağrı yoksa yatıyorumda ama ağrı olunca olmuyor inş bi problem oluşmaz
Bilgeercan Ay bende öyleyim bazen sırtüstü bazen kendimi yüzüstü yatarken bile buluyorum inşallah bişe olmaz 🙄 25+5