Kızlar kusura bakmayın rahatsız ediyorum e bebekten şubat indiriminden bebek beşiği ana kucağı kalan eksiklerimizi aldım pazar günü hala siparişiniz alındı diyor bi türlü hazırlanıyor olmadı müşteri temsilcisine bağlanmak ayrı bir sorun bağlanamadım bi türlü bi sıkıntı olur mu sizce yoksa geç mi oluyor kargo yapmaları ilk defa ordan alışveriş yaptım bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi