Merhaba arkadaşlar son adet tarihime göre 6+2 haftalık hamileyim doktora gittim kese göründü ama kalp atışları icin pazartesi tekrar gidicem ama 2 haftadır kasık sancılarım ve adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor bide akıntım var normal mi biraz korkuyorum 2.gebeligim ama ilkinde böyle olmamıştı ilkinde çok rahattım ama bunda nedense panik oluyorum istemsiz