bebed Merhaba kızlar ya ben size bişey sorcam 4 aylık hamileyim uyuma şekli nasıl olmalı ben interneten baktım sırt üstü diyor sizce nslq
damlasv bebed yanlış bilgi edinmişsiniz sola dönerek uyumanız gerek yan şekilde kadın doğum profesöre gidiyorum bu şekilde söyledi hamile yastığı kullanıyorum hatta sırt üstü dönmemek için
bebed damlasv ya bende öyle biliyorum ama uyurken sol taraf ama uyanınca sırt üstü şeklinde uyanıyorum
Es07 Gebelikte sol yana uyku öneriliyor Bebeğe kan akışı en uygun pozisyon deniliyor Yine doktorunuza danışın