Merhaba ben 2022-2023 yılında ilk çocuğuma hamileyken Neslihan Hanıma gitmiştim, doğumu da onunla gerçekleştirdim, cep telefonunu vermiyor, zaman geçse de vermeyecektir dahili numaradan asistanı ile görüşüyorum gün içerisinde doktor ya da asistanı dönüş yapıyor. Şimdi ikinci çocuğuma hamileyim yine Neslihan hanımla devam ediyoruz, çok memnunum tüm süreçlerden, ilgisinden, sakinleştirmesinden, kendisine çok güveniyorum, telefonunu vermemesi insanda bir panik yaratıyor ancak gerçekten çok yoğun olduğundan verememesi normal diye düşünüyorum çok takılmıyorum 🤔 acil bişey olursa da zaten hastaneye giderim