dalyaluna35 Yumurtlama gore 3+6 sat a gore 3+3, 21inde doktor randevum var sorucam bakalim yumurtlama gününü biliyorum ordan mi baz alicaz kese boyutu falan nasil uyumlu mu diye 🥰
fatmaa51 alicsyndrome hareketlerini hissettinizmi ilk gebeliğiniz mi bizde 16haftayız ama hic hareketlilik yok
alicsyndrome fadimebgc merhabalar ben geçen hafta gittim en son 1 kilo almıştım bebiş de 232 gr olmuştu.Siz kaç kilo aldınız? Kaşıntı yok sadece akıntı var biraz ama normalmiş sanırım
DilarAsel kubrasjsjs 6+1 bugün zaman geçmiyor daha yolun başında 🤣 3. Gebelik nasipse cuma günü doktor randevum da var 🥰🥰