urs61 benim ikimizde de hiçbir sebep yokken 2,5 yıldır hiç gebelik elde edemedik o yüzden denedik ama bana sonrası için hiç ilaç falan vermedi doktorum ilaçlık bir durumun yok dedi. Siz hiç mi umutsuzluğa kapılmadınız ben çok kapıldı dünden beri sanki adet olacakmışım gibi his var sancılar giriyo