esradd 38. Haftadan itibaren alıyorlar 39. Haftayı geçirmiyorlarmış beim de ilk sezeryan şimdi yine sezeryan olcak doktorum 38-39 arası alıcaz dedi son ana kadar bekletince bebek aşağı indiğinden rahimde yırtılma oluyormuş aynı şekilde sezeryan doğum olacağından son ana kadar beklemenin anlamı yok su sancı ya da kanama olmasında bebek de strese girer sen de strese girersin dedi