Dünden bugüne regl olmuyorum yani bu günde olmasam 2 gündür adet gecikmesi yaşıyorum normalde düzenli oluyor hatta bazen erken bile olduğum zamanlar oluyor şuan 2 gündür gecıkıyor adet ve gebelik belirtileri çok benzeri durum olduğu için ayırt edemıorm malesef aynı durumda olan varmı