Kızlaaaar Temmuz’da nasipse doğumum olacak. Yani yaz ayı.
Yıllardır hayal ederdim. Bir gün oğlum olursa hastane çıkışını patron gibi yapacağım, smokin giydireceğim diye :) 😂
😂😂

Bunu buldum. Sizce siyah olması vs kötümüdür. Çok büyük hayalimdi. İlk gördüklerinde bu olsa resim çekilse sonra normale dönerim 😂😂
Sizler ne yaptınız. İlk hastane çıkışlarınız nelerdi.