Gebeliğimden önce 6 aya yakın doğum kontrol hapı kullandım ama sonrasında meme kanserine doğrudan etki ettiği makalelerini okuyunca korkup bıraktım ve şu an 36 haftalık gebeyim 🥲 Göğüslerimde kitlelerim var çok sayıda, daha önce ameliyatta oldum o sebeple tekrar kullanmayı düşünmüyorum doğum kontrol hapını. Gebeliğinizden ne kadar süre sonra hangi şekilde korundunuz? Ne önerirsiniz? Gittiğim gebe okulunda doğum sonrası birkaç ay adet olmasak bile ovülasyon gerçekleştiği için emzirmenin korumadığını, korunmamız gerektiğini söylediler.