Elissaaa 11+1 im dün geceden beri kasıklarımda 1-2 saniyelik batma,ağrı gibi birşey oluyor endişe yaptım 🙁 çünkü 6. Haftamda düşük tehlikem vardı. Yaşayan var mı normal mi?
Merveersoy Elissaaa 15+4 teyim hala daha o ağrıyı çekiyorum doktorum normal olduğunu söyledi. Bende 2 kez düşük yaptım basta korkmuştum ama şimdi alıştım kolay bişey değil içerde kendine yer açmaya çalışıyor bebislerimiz 🤗
Edirefp Elissaaa bende 12. Haftadayım bende yaşıyorum aynı ağrıları canım. Normal heralde ama yinede doktora danışmakta fayda var
mervesarp2005 Selam bende de oldu özellikle sadece sağ tarafım. Ama evham yapma.yat dinlen. Rahim büyüdüğü için normalmiş.
BusRAmazan bnde çok kasikn aqrisi çektim özelliklede sol kasiqim 3 aya kadar çektim o aqrilari doktor hep normal dedi bende düşük tehlikem wardi hep yat dinlen dedi sonra geçti şükür
Elissaaa NidaEzgi Aynıyıızzz😊 hiç yoktu bende dün gece bir anda oldu bugünde ara ara çok minik şekilde saniyelik oluyor.Öyle bir anda yaşayınca panik yaptım ya 😣 ama kendimi rahatlatmaya çalışıyorum özellikle bu haftadan sonra bebekler hızla büyümeye başlarmış muhakkak vücut tepki vericek ama işte annelik insan korkuyor bildiği halde🙂
Elissaaa Hepinize çok teşekkür ederim kızlar,içimi rahatlattınız gerçekten.Herkes bebeğini sağlıcakla kucağına alsın inşallah🤗🙏🏻