Kızlar kızlar 40+3 den selamlar bu 2026 yılı bebislerin gelesi yok erkek bebek bekliyorum gelmiyor bütün tuşlara basıyorum halbuki ama yok, 11 şubata kadar kndiliginden gelmezse balon yerleştirme olucak 12 subatta ise sabahtan yeniden hastaneye gidecegim, balon yerleştirme hakkında bilgi olan varmı süreç daha mı zor geciyo balon yerletirme ile doğum yapanlar yazabilirmi, ilk gebeliğim nasıl olucak bilmiyorum şimdiden çok teşekkür ederim ♥️ sağlıkla kolaylıkla kesiksiz dikişsiz yirtiksiz ağrısız sizisiz doğumumuz olsun 🙏