Merhabalar beta ve idrarda kan testler yaparak hamile oldugumu ögrendim
25 ocakta beta degerim 1299 du doktora gittim 2 şubatta keseyi gördük ama çok küçük dedi geç döllenme olmuş dedi adet tarihini dikkate alma dedi adet tarihim 16 aralıktı
3 Şubat tekrar beta değerime baktırdım 2817 di çıktı normalde 2 katı ilerliyordu ilk başta ama değerim en son değerime göre çok artmamış boş gebelikmisizce yoksa geç döllenmede böle karşılaşan var mı aceba haftaya Salı doktoruma gidicem ama kafam karıştı