jalepone Arkadaşlar eskilerden dönüp dönüp izlediğiniz diziler , filimler var mı ? Benim var bir kadın bir erkek 👩❤️👨 Kaç defa izlemişimdir bilmiyorum eşimle kendimle baya özleştiriyorum 😂
Perla_ jalepone hem tvden hem internetten izliyorum bacım sen düşün gerisini nasıl bir bağımlılıksa 😂😂 şuan tek o var ama önceden arka sıradakileri sürekli internetten izleyip dururdum ah eskilerrrr
jalepone Perla_ anammm kız sen nasıl bir bağımlısın öyle 😂 ay evet arka sıradakileri bende bilirim piskobattı millet Oktay mı ne vardı 😂
jalepone Zhde yok yok ben hiç izlemedim ama sabahları akşamları artık uyuyamadığım için tv açıyorum vakit geçsin diye o ara görüyorum . Hiç bildiğim bir dizi değil hatta kim izliyor ki hala yayınlıyorlar falan diye kendi kendime söyleniyordum iyi bir dizi demek 😂
Perla_ jalepone ay evetttt Oktay ve Gamze aşkına hep özenirdim o zaman gerçekten harika bir gençlik dizisiydi 😂😂
jalepone Perla_ ama sezon finalini aşırı saçma yapmışlardı ya yazıklar olsun o yönetmene 😄 bir de o dizi de Gamze hariç hiç birisi ortada yok
jalepone _Ebrukaracan06_ biz hala izliyoruz hatta bazen 360 bazen de TRT de çıkıyor bir ona bir ona 😄
jalepone emim ilk yayınlandığı zamanlar annem mübdelası idi onun benim de oradan kalma izlemişliğim var 😄 orada elçin sangu oynamış onu sonradan fark etttim 😄
_Ebrukaracan06_ jalepone ay bende akşamlarıda açıyorum ya çok güzel hareketler izlerim yada seksenler😅😅