Miona inşallah dış gebelik değildir dış gebelik yaşayan birisi olarak inşallah değildir.
Benim beta değerlerimde hep 2 katı artış oldu 5+3’te kesem gözükmedi gittiğim doktor ya rahim içi sağlıksız gebelik ya da dış gebelik dedi başka doktora gittim o da göremedi keseyi tekrar beta verdim bir gün önceki beta 1949 ken diğer gün gittiğim beta 2885 olmuştu. Doktor çok güzel artmış takip edelim sağlıklı gebelik olabilir geç döllenme falanda olabilir dedi.
Pazartesi gittiğimde ise kese sağ tüpe yerleşmiş olarak görüldü yatış verdi ama ben başka bir doktora daha gitmek istedim bi doçent doktor buldum ona gittim o da aynı şekilde sağ tüpe yerleştiğini hatta içinde bebeğin olduğunu ve kalp atışını da dinletti.
Bebeğin çok sağlıklı olduğunu ancak yerleşme yerinin yanlış olduğunu söyledi. Kendisinin yetiştirdiği bi doktor öğrencisine yönlendirdi şehir hastanesinde. Yatışım verildi kan sonuçları vs sonra ameliyata alındım. İlaçla yatış yapılacak aşama geçilmiş çünkü ben yattığımda betam 13.000 küsürdü.
Ameliyatta sağ tüpüm alınmak zorunda kalındı. Sızıntı başlamış rahmin arka duvarına doğru.
Ama doktorum bu korkulacak bir şey değil hatta bu durumlardan sonra hamilelik çok daha kolay oluyo doğal yollarla da kalabilirsin dedi, hatta 3-4 hastası ikize gebe kalmış.
Ki şöyle bir şey var bu durumu yaşayanlara devlet tüp bebek tedavisini tamamen karşılışıyormuş iki tüpte alınsa her türlü bebek sahibi olabilirsin dedi.
Anlatma sebebim eğer keseniz gözükmüyorsa veya bir gölge falan bile gözükmüyorsa bence gidebildiğiniz kadar fazla doktora gidin ben gittim ama beta artışından dolayı hepsi tedirgin kaldı.
İnşallah sizinki öyle olmaz🙏 kolay geçirsin Rabbim