Anne karnında başlayan Puv kaynaklı böbrek büyüme hikayemiz .. iki gün önce çıkan sintigrafi sonucuna göre bir böbrek %16 diğeri %84 çalışıyor . Benzer sonuçlar bekliyorduk fakat %16 bitmiş vaziyette, tek böbrekli sayılıyoruz .kreatinimiz 0.78 civarında seyrediyor . Salı günü doktor görüşmemiz var öncesinde istediği tahlil ve testleri yaptırdık . Nefrolojl her zaman en kötüsünü söyler ve söylüyor .. ileride yetmezlik olusacak nakile kadar giden bir yol diye.. ağlayınca da ağlama sütün ona lazım diye serzenişte bulunuyor .. beni anlayacak aynı yollardan geçirmiş annelerle konuşmaya ihtiyacım var .. biliyorum beterin beteri var , bizdekini nimet Sayan var fakat gönlüm söz dinlemiyor çok üzülüyorum ..