Geçen haftaya kadar 5-6 gün şiddetli ishalim vardı. İshali kesmek istemiyorlar doktorlar sadece su kaybı için serum takabiliyorlar benim nstlerim güzel çıktığı ve bebeğimin suyu fazla olduğu için takılmadı. Çok aç kalmıştım ama hiçbir şey yiyemedim. Kusmam da vardı benim. Besin zehirlenmesi gibi duruyor dediler ama kadın doğum acile çok hasta gelmiş bu şekilde. Salgın var sanırım sudan bile şüphelendiler.
Yağsız et haşlama, pirinç lapası, yağsız yayla çorbası, patates püresi gibi çeşitli yemeye çalışın. Bana bir de reflor verdi doktorum ama sonuna gelmiştim zaten ishalin 2 gün kullandım geçti.
Bugün yine ishal gibiyim sabah işk iş reflor içtim tekrarlayacak diye çok korkuyorum çünkü 36+2yiz artık bir sorun olursa doğuma alınacağım 🥲