babyou Rabiul ben kullanıyorum 2 yaşında ığlum gayet memnunum ama öncesinde 1-2 damla serum damlatmak şart yumuşamayınca çok verimli temizlemiyor sesi falanda gayet iyi korkmadan yapıyorum
kurkmantosuzmadonna Rabiul süpürge markanız ne ki ? Süpürge hortumu genişse oraya ıslak mendil sıkıştırıyorlarmış. 😄
Rabiul babyou çekiş gücü yeterli mi peki ? Kızm şuan hasta sümükleri akıyor zor bela çekiyorum ama hasta olmadığı zmana hiç temizletmiyor bu seferde sümük sertleşiyor
babyou Rabiul yani hastalık dışında temizleme ihtiyacı duymuyorum ben hastayken dediğim gibi 1-2 damla serum fizyolojik damlatıyorum sonra çekiyorum açılıyor yani çekim gücü iş görüyor