vanilya_kokusu_ benim de 23.haftada erken doğum riskim vardı geçti çok şükür 33 hafta oldum ama kilosu yüzünden mi bilmiyorum ultrasonda 37 haftalık görünüyor 2 gündür adet sancısının biraz üstü sancı girip çıkıyordu batma hissi karnın aşağısında gerginlik kasılma hiç geçmedi dün bel ağrısı da artınca korkup acile gittim nstde bebeğin kalp atışları 210 üstü çıkınca alel acele doğumhanede ameliyathanede yer ayırtmaya başladılar o sıra 1 serum verdiler kalktım ilk doğum olacak aşırı korkuyorum da 10 dk sonra parol falan koydular tekrar serum verdiler kalp atışları 130 140 arası geldi sonra eve yolladılar o ağrılar da bebek başı aşağıda kanala girmeye başladığı için olabiliyor ağrılar dedi