
İlk gebeliğimde preeklampsi geçirmiştim şuanda ikinci gebeleğim 16+2 haftalığım tansiyonlarım şuanlık normal 24 saat idrar topladım idrarımda protein kaçağı çıkmış yine galiba değil mi doktorum izinli yarın gidiceğim endişeleniyorum yine gebelik zehirlenmesimi yaşıyorum 😔