Ayfersalih28 Cok kucuk keseye göre söylesekte herkesin kesesi farkli oluyor şekilli de olsa yuvarlakta olsa erkek kiz ayni Yuvarlak desek kiz deriz Ama erken çünkü ilerleyen haftada değişiyor 12.haftayi bekleyin
bebeklerimveben3 2.kizima gebeyim. Şuan gebeligimin 8. Ayindayim. Ve kesinlikle her gebeliğin birbirinden çok farklı olduğunu düşünüyorum. Belirtiler,kese şekli, bebeğin görünümü, aşermeler,bulantılar… Hepsi birbirinden farklıydı.
bebeklerimveben3 2.kizima gebeyim. Şuan gebeligimin 8. Ayindayim. Ve kesinlikle her gebeliğin birbirinden çok farklı olduğunu düşünüyorum. Belirtiler,kese şekli, bebeğin görünümü, aşermeler,bulantılar… Hepsi birbirinden farklıydı.
199880 Gokturkmom_ https://hizliresim.com/4ypin19 Benim bebisleride tahmin edermisiniz ikiz gebelik ☺️
ebru_s97 Gokturkmom_ Banada bakarmısınız 💞 6+6 karından ultrason https://mutluresim.com/image/8E5A38D4-F824-464D-B392-715EA2C305B6.XOJ9qB