merveasd 4 kardeşiz 1iyle çok iyiyim. Diğer ikisi hep problemdi.En son bitanesinin numarasını bile sildim.
Kardeş şans işi birazda ama bence tek çocuk olmak çocuk için iyi olmuyor.. Allah esirgesin ilerde bizlere bisey olsa sığınıp dertleşeceği bir limanı olsun. Arkadaşmış kuzenmiş bi yere kadar oluyor.. Ben 2.5 yaş ara ile yaptım. Büyük 2.5 yaşında ,küçük 1 aylık