emineskn Ay kızlar dün doktora gittim ama mesai dışı randevusuna akşam 18:30 da kan verdim ertesi gün bu saat oldu (11:15) hala çıkmadı bekleyeyim mi daha ya ne zaman çıkacak bu sonuuççç
emineskn yildizyilmaz hayır sormadım akşam verdiğim için sabahı bekleyeyim dedim ama hala yok doktor yarın gel göster demişti
yildizyilmaz emineskn kan alıncada sonuç saatini söylüyorlar aslında. Özelde 1 buçuk saatte çıkıyor ortalama devlet hastanelerinde 3 saati buluyor. Umarım sonuç istediğiniz gibi çıkar🙏
emineskn buketdeniz19 aradım cihaz arızalanmış yarın 3 te çıkar dediler aksilik işte Rabbim hayırla sonuçlandırsın